onsdag 3 juni 2009

Förändringar i laguppställningen


Den utflyttade Flygge-sonen Modinski ingår inte längre i den preliminära startsexan. Han har visserligen presterat en rad olika fina resultat genom åren, dock inget i löpning och han ställs därför utanför truppen. Modinski besitter däremot en rad andra färdigheter som kan komma SAIK till nytta i framtiden. Föreningens hoppas därför att han även fortsättningsvis ämnar ingå i organisationen.

Modinski låter hälsa att han "givetvis är grymt besviken, främst på mig själv som inte kunnat prestera bättre, men jag är även besviken på min cirkelledare i jägarskolan. Om denne hade gjort ett bättre arbete hade jag inte behövt ägna så mycket träningstid åt läsning".

Modinski mår efter omständigheterna väl och räkna med en revanschsugen Flyggeist nästa år!

1 kommentar:

  1. Jag vill även varna för en vattenstation i Flygge! Man blir blind i tre dagar!! Bröderna Djup har haveri i brännaren /Modinski

    SvaraRadera